.:[Double Click To][Close]:.

Tuesday, April 19, 2011

Game di FB...SYOK!!!

Korang pernah main x game2 kat FB??...jgn nk tipu eh..aku tau korang mesti main punyer la...siap yg kemarok game FB pun ade..aku tau..

         Dekat FB ni ade mcm2 jenis game yg ade...dari girly games hingga la mafia game..fuhh dasyat2...dekat FB  ni ade satu game ni..game cityville..game ni baru lagi kot..best sangat..boleh tiap2 hari aku ngadap game ni la.. masa aku tgh tulis blog ni pun aku sempat lagi main game 2..

game ni best sangat...cara main game ni kalau korang nak tau,kita kene bina bandar kita sendiri..x kira ar kalau korang nk berapa penduduknye,berapa bisnes yg kene ade kat bandar korang 2...lepas 2 korang boleh tanam tanaman utk perniagaan korg di bandar korang sendiri mahupun di bandar kawan2 korang..

korang gak boleh kutip duit2 sewa di setiap bangunan di bandar korang 2...syok game ni..korang kene main tau...


ni adalah contoh bandar di cityville


ni pulak contoh2 bangunan yg ade..

selain 2 jgak...FB ade bermacam2 jenis game yg lain...

farmville..main tanam2 sayur dan jaga2 haiwan


itgirls..fashion (girly game)..


mafia wars..


yoville..


poker

dan lain2 lagi..

walaupun game2 ni best,korang jgn la leka sgt..nanti bil letrik naik sape susah??..pikir-pikir an sendiri
(aku pernah kene..^^ bil letrik sampai rm 200...)